Legendarny obiekt dotychczas nigdy nie zmienił swojej nazwy. Pierwszym sponsorem tytularnym została firma Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie. Umowę podpisano na 3 lata.
Najważniejsze obiekty sportowe w Polsce od lat posiadają swoich sponsorów w nazwie. Przykładami mogą być PGE Stadion Narodowy, Tauron Arena w Krakowie czy PreZero Arena w Gliwicach. Teraz strukturę przychodów o ten ważny element uzupełnił legendarny „kocioł czarownic”. Wpływ na ten fakt miało na pewno uzupełnienie kalendarza imprez na obiekcie o mecze Ruchu Chorzów, a także powrót reprezentacji Polski w piłce nożnej.
„Stadion Śląski zna nie tylko każdy mieszkaniec Śląska, ale też każdy Polak, który albo był tu osobiście na ważnym wydarzeniu sportowym czy koncercie, albo też oglądał transmisje z tych wydarzeń w telewizji. Dzięki zawartej umowie sponsorskiej, Superuato.pl stanie się firmą rozpoznawaną w całej Polsce. Umocnimy w ten sposób naszą pozycję lidera rynku nowoczesnej sprzedaży samochodów”
zapowiada – Kamil Makula, prezes Superuato.pl
Firma ta ma swoją siedzibę w Chorzowie i dotychczas sponsorowała przykładowo drużynę Ruchu Chorzów. Nowa umowa sponsoringowa umacnia zatem jej obecność w świecie sportu.